УКРАЇНСЬКИЙ ОСВІТНІЙ
ЦЕНТР РЕФОРМ
10.11.2011.

Результати проекту «Видача державних актів на право власності на землю в сільській місцевості та розвитку системи кадастру».

Результати інформаційної кампанії.

1.    За час виконання проекту було створено та трансльовано в ефірі загальнонаціонального телеканалу “Ера” 49 щотижневих десятихвилинних випусків телепрограми “Моя земля – моя власність”. Актуальність порушуваних тем, високий фаховий рівень коментарів та журналістська професійність забезпечили програмам значний успіх у телеаудиторії. За даними соціологічної компанії GfK Ukraine, з кожною програмою контактували в середньому 512 973 осіб, а за весь період трансляції програму хоча б один раз переглянуло 10 млн. 499 тис. 248 осіб.

2.    Дієвим каналом поширення актуальної інформації з земельних відносин стали популярні у сільского населення програми на радіо. Всього в ефірі загальнонаціональної радіомережі “Ера радіо” на УР-1 прозвучало 49 випусків програми “Моя земля – моя власність”. Загальне охоплення слухацької аудиторії склало близько 13 млн. 299 тис. 840 осіб.

3.    Зацікавленність у трансляції якісного теле- та радіо продукту виявили обласні телерадіокомпанії. Протягом року програма “Моя земля – моя власність” виходила в ефірі Херсонської ОДТРК (охоплення населення – 664,742 тис. осіб), Житомирської ОДТРК (охоплення населення – до 1 млн. осіб), Волинської ОДТРК (охоплення населення – 942,464 тис. осіб), Волинського радіо (охоплення населення – 953,764 тис. осіб), Дніпропетровської ОДТРК (охоплення населення – 3,8 млн. осіб), Івано-Франківської ОДТРК (охоплення населення – 966,490 тис. осіб), Кіровоградської ОДТРК (охоплення населення – 716,230 тис. осіб), ТРК КРИМ (охоплення населення – до 1 млн. осіб), Чернігівської ОДТРК (охоплення населення – 590,470 тис осіб).

4.    Телепрограми транслювалися на загальнонаціональному каналі «Рада» (охоплення населення – 18 089,4 тис. осіб).

5.    Здійснювалася технічна підтримка та наповнення Інтернет сторінки проекту http://zemreforma.info : створені 2 нові розділи на яких розміщені теле та радіопрограми “Моя земля – моя власність” та результати соціологічних досліджень; у розділі «Про проект» щомісячно оновлювалась поточна статистична інформація; у розділі «Новини» було розміщено 96 інформаційних матеріалів, анонси та звіти про проведення прес-турів, звіти про проведені тренінгові семінари; у розділ «Закупівлі» було вміщено 19 повідомлень.

6.    Проведено 5 прес-турів для представників загальнонаціональних та регіональних ЗМІ.

7.    Створено базу даних ЗМІ та журналістів для розсилки інформаційних повідомлень, яка включає 452 цільових журналістів та містить вичерпну інформацію про медіа.

8.    Створено та поширено за електронною базою розсилки цільових журналістів 96 інформаційних продуктів (прес-релізів, коментарів, інформаційних повідомлень, інтерв'ю, аналітичних та роз'яснювальних матеріалів для ЗМІ з тематики Проекту).

9.    Здійснено щоденний моніторинг висвітлення земельної тематики у 21 газеті, 5 журналах і 6 он-лайн ресурсах. Всього підготовлено і передано Замовнику 240 щоденних оглядів ЗМІ. На основі результатів моніторингу щомісячно готувався перелік та аналіз резонансних публікацій та актуальних поточних тем з питань земельної реформи в ЗМІ.

10.    Проведено 4 тренінгові семінари з налагодження ефективної комунікації зі ЗМІ для працівників центрального апарату та регіональних відділів Держземагентства.

LinkedIn Google+ Facebook Twitter Addthis

Адреси офісів:
01024, Київ, вул. Академіка Богомольця, 7/14, оф.182
02002, Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 2б, 3 під'їзд, 13 поверх, оф. 285.

E-mail: cure@cure.org.ua
Тел/Факс (044) 490-69-88/89/90