УКРАЇНСЬКИЙ ОСВІТНІЙ
ЦЕНТР РЕФОРМ
18.07.2012.

Результати моніторингу ЗМІ: Суми, червень 2012

Суми
Червень, 2012

У матеріалах висока точність, але низька збалансованість, - показують червневі дослідження роботи сумських журналістів.
   У червні  було здійснено моніторинг шести друкованих та двох Інтернет-видань регіону: обласних газет «Данкор», «Сумщина», «Панорама», «Ваш шанс» та районних «Вперед» (Сумський р-н) і «Білопільщина» (Білопільський р-н); сайтів «Сумиінфо» та «Всі Суми».
Була проведена відбірка матеріалів із загального обсягу публікацій у таких числах видань: «Білопільщина»: №70-72 від 2 червня та №73-75  від 9 червня; «Ваш шанс»: №23 від 6-13  червня; «Вперед»: № 22 від 8 червня та № 23,24 від 15 червня; «Данкор»: № 22 від 30 травня та №23 від 6 червня; «Панорама»: № 24 від 6-13 червня; «Сумщина»: № 61-62 від 2 червня та №63-64 від 9 червня.  Також оцінювалися матеріали сайтів у термін із 4 до 10 червня. Загалом оцінено в друкованих виданнях 115 публікацій, у Інтернет-виданнях 42 матеріали. Всього – 157 журналістських робіт.
   Моніторинг мав наметі два завдання. Перше – відстеження наявності матеріалів із ознаками замовності. Тобто експерти мають зробити висновок щодо ознак політичної, комерційної замовності та щодо неналежного маркування. (До останніх  відносяться матеріали з ознаками реклами, марковані іншим чином, ніж словами «реклама» або «на правах реклами»). Друге – визначення відповідності матеріалів стандартам журналістики.
   Згідно з висновками експертів щодо наявності замовних матеріалів, дослідження засвідчило, що серед друкованих видань найбільше матеріалів із ознаками замовності містить газета «Сумщина» – 72,73%  від розглянутого контенту.  У даній газеті впродовж перших трьох місяців діяльності моніторингу спостерігалася практично рівна частка замовних матеріалів: лютий – 53,3%, березень – 53,3%, квітень – 50%. У травні число матеріалів із ознаками замовності знизилося до 37,5%.
              
Просимо взяти до уваги!
Результати моніторингу друкованих засобів масової інформації є оцінювальними судженнями відповідно до статті 47-1 Закону України «Про інформацію» і не мають офіційного характеру.

Наявність ознак порушення журналістських стандартів або ознак прихованої реклами в матеріалі не може розглядатися як доказ отримання редакцією або журналістом майнової чи іншої винагороди за вчинення такого порушення.

LinkedIn Google+ Facebook Twitter Addthis



Додані файли:
files/slon/ZvitSumyJune.pdf

Адреси офісів:
01024, Київ, вул. Академіка Богомольця, 7/14, оф.182
02002, Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 2б, 3 під'їзд, 13 поверх, оф. 285.

E-mail: cure@cure.org.ua
Тел/Факс (044) 490-69-88/89/90